Bird Owl

Tittar lite boll

Ladda med ammo, sikta.. SKJUT!!

Hade krig idag i havet med kussarna, brorsan och pojkvännen.. Kastade sjögräs och annat som luktar illa från sjöbotten :/

Sen somnade jag i solen så jag är svart.. Driver inte jag är S.V.A.R.T !!

Aja man vill ju vara solbränd antar jag väl :/

Finns en snubbe som videobloggar, han berättar hur man får en tjej och sen hur man behåller henne.. Man behåller iallafall bruden genom att märka "revir" satt andra snubbar fattar att hon är tagen..

Jag och Brian drev om det och tror ni inte fan att bara därför kissade ungen på min fot med flit när vi duschade!!!

Han: nu äger jag dig!
Jag: bara min fot..
Han: är du verkligen villig att fortsätta det här?

Så ah han äger i alla fall hela mig ;D

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar