Bird Owl

(Mellan trött och hög i lördags)

En av killarna vill dricka lite mer bärs fast ur ett glas istället från ur burken.. Men allt var smutsigt..

Så han hittade en glad kanna och klunka en halvliter direkt!

Då fyllde vi på med två bärs (en liter) och när han bara hade lite kvar så sa han:
-jag orkar inte mer!
-jo det gör du, bara lite kvar!
-men jag vill inte, får jag något för det?
-du kan få en till bärs!
-det är fan värt det! (Då drack han upp resten också XD)

Ps. Han var redan lite full då;)

Runt 23:00 var han packad och hade fått i sig 7 liter öl!

Och eftersom jag hade triggat honom till det så var det jag som fick ta hand om honom.. Gick ju sådär.. Dom jävlades med honom och kallade honom "pussy" som inte vågade slå mobilen hårt i bordet och sedan att han skulle göra det en gång till.. Och en gång till..

Så luren gick sönder^^ och efter gick han rakt in i väggen när jag kollade bort i några sekunder ^^

Halva facet var svullet dagen efter och läppen var blå^^

(Det kan ha hänt mer för han fick för sig att gå ut med några lite senare och då orkade jag inte bry mig längre)

Kommentarer:

Fiffi:

skriven

Så går det när Nicole är i farten! :)<3

Svar: Vad ska det betyda? ^^<3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar