Bird Owl

lalala HYPER lalala

känslan när mamma kommer hem och börjar sjunga ja må hon lev osv osv över en månad innan man fyller år och man får en present som hon just har hämtat från posten...
 
Och efter ca 20 minuter när man äntligen fått upp skiten så liggen det inte mindre än en ny mobil i!! :D hon som precias har betalt en svindyr reparation på min och sa för drygt ett år sen att de var den sista mobilen hon skulle köpa till mig.. trots det har jag fått två till men nu trodde jag att det var stopp :/ 
 
och inte nog med det, det var en iphone 4s!!!!!! :D= HYPER NICOLE!!! <3
 
nu är jag ännu gladare så puss ochkrema på er<3

Kommentarer:

Liborius:

skriven

åh vad roligt:D!

Svar: ja jätte glad speciellt nu när jag fått igång den.. :P
Nicole

Jenny:

skriven

Vad skoj och snällt av henne. Tänk på det nästa gång du tycker hon behandlar dig orättvist.... kram

Svar: Jadå det ska jag ;)
Nicole

MyzaaN:

skriven

så snäll mamma du ahr :D var rädd om den nu :D

Svar: Ja jaag vågar knappt röra den :3
Nicole

yasmine modell mamma och fru:

skriven

Allt bra?
Bloglovinbyte?
♥KRAM♥

Svar: allt är bra själv då? :)nej jag vill inte byta nu när läsarna har gått upp här, kram <3
Nicole

anna:

skriven

häftig blogg :) hur mår du då??

Svar: tack man försöker väl ;) bara bra du själv då?
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar