Bird Owl

Jaha då vann man choklad då !!

idag var det program dag nummer två och idag hade vi as kul tsm med tvåorna!! vi hade dock lite namlekar i varje grupp som man var i vilket var svårt .. men sen vare kul! ''leken'' som vi vann i var ganska rolig. Man fick en lapp där de stod något man skulle göra t.ex fot mot armbåge och då så skulle man göra det med lappen i mellan utan att tappa den. Det gick ut på att få ihop så många lappar som möjligt och om man tappade dom så räknades det inte och man fick inga fler förrän man gjort det som stod.. 
 
Det slutade med kramp osv eftersom man skulle stå fett mysko och man fick inte heller byta lappar vilket gjorde det lite jobbigt när t.ex mun mot mun kom xD man hade iaf lappen imellan! så idag har killar pussats och legat sked osv osv.. Min jobbiggaste var när jag skulle nudda både rumpa och rygg med en väldigt lång snubbe och jag hade flera som fått hand mot rumpa och min bak var närmst. Tafsning på hög nivå.. Nej men det var en as lyckad dag!!
 
Och att vi vann den grenen var också grymt!
 

Kommentarer:

Emsi:

skriven

Vi van usb-pennor på tippsrundan, slå det du :P<3

Svar: Jag fick en klubba dom Cail vann också;)<3
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar