Bird Owl

Folk som tror att dom blir populära om dom börjar bitcha

Blir så förbannad på folk som blir kompis med fel personer och tror att de blir coolare om de är elaka! Kom igen du vet mkt väl vem du är.

Jag vet inte varför du börjar gojja mot mig för det gör ingen jävla skillnad om du kallar mig dålig kompis osv när du själv inte lägger manken till!

Du klagar på att jag aldrig mesar dig längre men du har ju förfan aldrig några pengar satt du kan svara! Och innan det så kunde du ha messat bäst du vill men jag var inte ens i Sverige jag försökte iaf hålla kontakt och fixade dessutom ihop nåt när jag kom hem så att vi kunde hitta på något innan skolan började.

Så våga fan inte att kalla mig dålig vän via mess din barnsliga f*tta!!

Kommentarer:

Cornelia Svensson:

skriven

Vi har en frågestund! Vi skulle bli jätte glada om du fråga en fråga i den. Tack på förhand! :)<3

http://sqwazy.blogg.se/2012/september/fragestund.html#comment

NILES (FOTO & VARDAG):

skriven

Sugen på att få lite extra läsare? Va med i dagens blogg! http://niles.blogg.se/2012/september/dagens-blogg.html#comment

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar