Bird Owl

flumm

As flummig efermiddag idag pga ett enda videoklipp med en modell som går på catwalken och faceplatar och så går det om och om igen.. Men ah så ajg och en annan tjej trodde seriöst att vi skulle dö för det gick inte att andas när vi skrattade så mycket!!
 
men ah det var bara vi som tyckte det var kul så de andra kollade på oss som tards och det gjorde bara det hela ännu roligare XD så när vi gick hela rasten och skrattade tills det värkte i magarna på oss så lyckades vi få några killar att verkligen vilja få tyst på oss. Så jag blev ledd in i ett hörn och skulle stå där tills jag var tyst.. Det var inne i klassrummet och de andra trodde jag grät för mitt garv lät fan så. så jag skulle stå och glo in i ett hörn och fick inte gå därifrån eller prata med de som frågade vad jag gjorde eller varför jag stod där.. 
 
Jag kan ju säga at hans försök var itne så lyckat för jag skrattade så extremt mycket och tillsut blir bara allt kul och flum.. 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar