Bird Owl

Den dära diskussionen..

Idag efter en lång seg dag så bestämde jag och en kompis oss för att gå och inviga gymmet :D Vi lyckades få med oss en killkompis och oj som han bossa! Han satte ihop ett helt jävla pass för oss och nu efter åt så är jag så galet slut. Det var faktiskt skönt att ha någon som pusha på en fast än man inte orkade mer, annars hade jag aldrig fått det här resultatet.
 Men iaf, sen drog jag och han ner till tåget för att åka hem och då började vi diskutera stora sängar av nån anledning som jag inte kommer ihåg.. Men ah han sa iaf han hade en 90 säng och jag sa att jag tycker att de är alldeles för små speciellt om man ska sova två. Det mer eller mindre går inte och då sa han ''inte ens med din pojkvän?''
 
 mitt svar va ''speciellt inte med min pojkvän'' :P han kan inte ligga stilla en sekund när han sover.. 
 
tyvärr är det den nuvarande storleken på Adams säng och då tyckte han att vi skulle skaffa en större men det hade vi innan den gick sönder.. :$ och på han ansikts utryck såg det ut som att han förstod hur det hade gått till XD
vad tror folk om mig egentligen? xD
 
vattensäng vore det ultimata!!! :D 
 
Men ja vad ska man göra..

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar