Bird Owl

Lite mys och kul:)

 

Idag var jag duktig och satt och pluggade till nästa veckas prov menad jag satt i skolan och väntade på att Emelie skulle sluta. Satt och jobbade intensivt i en hel timma!

Sen tig vi första tåget in till stan bara för att göra något men det vi mest ville var väl bara att umgås och prata lite. Det se första gången vi träffades ordentligt förutom i skolan och på vägen dit sen skolan började..

Det fanns ganska mycket att prata om..
Men innan det så höll jag på att ramla ner från ett skåp med huvudet före, våldta en kompis (det såg ut som de sa de andra iaf) och jag insåg att jag och min älskling inte har pratar på en hel vecka:(

Men just nu ligger jag i sängen, läser lite bloggar, myser med glass och bara njuter av att sms:a:)


Trevlig helg på er;**

Kommentarer:

Krister:

skriven

the typical Nicole smilet ;P

Svar: men än sen ;)
Nicole

junio ▲:

skriven

Sv: Åh, tack detsamma! Älskar din bakgrund :D Ja, vi kan göra bloglovin'byte. Men länka din bloglovin' då!

Svar: Hur ska jag länka den tryck på min follow knapp bara så gör jag detsamma ;)
Nicole

DIANA ÖSTERBERG:

skriven

Fin!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar