Bird Owl

Jag har pluggat!

Helt otroligt att jag har suttit med en uppsatts om mänskliga rättigheter i de tre timmar som jag har varit hemma! Jag trodde inte ens att jag kunde anstränga mig så länge:/

Men nu är jag nästan klar och ska bara finslipa lite imorn. Och under tiden har jag haft bästa sällskapet att prata med så tack för att ni gjorde min helg:)

Mitt att börja jogga kommer nog att ta ett tag för om man sträcker benet och joggar med det så blir det inte så skönt i varken vaderna eller smalbenen.. Av vad jag har fått höra så tror några kompisar att det är behinne inflammation:(

Och att jag vurpa med longboarden idag och vred knät gjorde det inte bättre-.- för min hälsas skulle borde jag sluts åka det helt men som den dumma tonåringen jag är så kommer nog longboard bli min död:(

Men ha en bra kväll/natt sov gott sötisar;**

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar