Bird Owl

Familjerådgivning..

Jag borde egentligen skriva lite om vad vi gjorde där men man fick berätta så mycket där att jag nästan känner mig kränkt och riktigt trött.. han började prata om att föräldrar kan känna osäkerhet bakom stängda dörrar och tog upp mitt sexliv! jag menar typ vafan?!
 
inför alla det var bara hesmkt speciellt när han inte släppte det.. men sen var det faktiskt andra saker som var jobbigare och värre också. Då kanske du undrar vad kan vara värre? Jo du hamna riktigt vänster med dina föräldrar och åk dit så får du veta.. Den en och en halv timman kändes som ne hel jävla evighet av pina!
 
djupare än så orkar jag faktiskt inte ta det här samtalämnet.. så god natt på er sötisar :)<3

Kommentarer:

Gabriella:

skriven

Tack så mycket!

Vad tråkigt att höra, hoppas så det ordnar sig!

adam palm:

skriven

va det me maria också??? och DAMN THATS MY GIRL!!!!!:*<333

Svar: ja tyvärr :( haha japp :**
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar