Bird Owl

Bada:D

Igår kväll somnade jag väldigt sent pga en kompis som "gick egendom" lite jobbiga saker och behövde nån att prata med.. Men sen i morse skulle vi upp tidigt och åka till Uppsala för att bada:)

Det var jag Adam och hans kompis från skolan. Och sanna mina ord nu.. Om du har suttit i bubbelpoolen och de vill ha i dig igen trots att du inte vill.. GÅ I SJÄLV ÄNDÅ! Jag gjorde inte det.. De tog armarna och benen på mig och höll ett fast grepp och gick O riktigt långsamt så att jag verkligen skulle få känna hur det blev kallare och kallare längs ryggen..

Eller om du bara inte vill i.. Gå i! De tog armarna och benen igen.. Och svingade mig och kasta i mig.. De andra runt om kring tyckte det var jävligt kul men ja..

Men vad som gjorde min dag då!:D innan vi åkte dit så klädde vi på oss vanliga kläder med badkläder under, inge konstigt med det liksom?

Men sen när Adam bytte om efter så kom han på att han hade glömt att ta med ombyte..:P och byxor som är så stora och inbyggt häng är inte särskilt charmigt utan kallingarXD

men han fick låna nåt snöre av de som jobbade där men ändå!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar