Bird Owl

tio elefanter!

en vän i nöd.. just nu har jag det lite jobbigt med tanke på att jag måste överväga att graderingen går åt skogen efter att jag varit hos doktorn med mitt ben idag.. Men det finns värre saker.
 
En nära vän går igenom n¨got som gör honom sjukt nere.. Han tvingades till att äta medicin för att han skulle kunna hålla koncentrationene men han blir även sjukt nere och har tappat all glädje i kroppen av den. Men jag hoppas att hans och hans kropp väbjer sig vid den snart för jag klarar inte av att se honom såhär.. och när vi ändå har ett jobbigt ämne uppe..
 
Oavsett hur många år det går så kommer jag alltid att titta tillbaka på grundskolan som ett helvete. Visst jag lyckades få några som lärde känna den jag var och inte det de hört från rykterna men det var ändå hemskt.. Jag blev stämplad för saker jag itne gjorde och många från gamla skolan kastar glåpord efter mig fortfarande.. 
 
Jag tog mig igenom åren från 4-9 och mina psykiska problem kom inte förrän i 9:an.. men det kunde gått så mycket värre.. Jag försöker dagligen uppmuntra folk som går i genom samma saker och värre men som inte är lika starka och straffar sig själva med starka piller, alkohol och vassa föremål...
 
tänk efter vad ni säger och gör mot folk för om de har ett jobbigt förflutet så kan ditt lilla ''skämt'' göra riktigt ont..

Kommentarer:

Julia (fotoblogg):

skriven

SV: Gretha min hund ja :D

Svar: om det är hon i headern så är hon jätte söt :)
Nicole

E L I N M A T T I L A ♡:

skriven

sv: brukar dock inte använda kläder som matchar, men kul att du gillar de!

Svar: okay men om man har jeans ocvh lite enfärgat på sig :)
Nicole

Sandra - foto & vardag:

skriven

Svar: Tack så mycket fina du, detsamma!
Bloglovin byte? :)

Svar: visst säg till när du lagt till mig och vilken siffra du blev :) men då får du inte ta bort mig sen ;)
Nicole

Sandra - foto & vardag:

skriven

Svar: Nejdå, jag lovar!
Blev nummer 11, hoppas du följer tillbaks :)

Svar: blev 15 nu förljer jag dig också :)
Nicole

Julia (fotoblogg):

skriven

Sv: har ju alla mina hundar där, men det är den lilla söta svarta :D <3 Dock är det min pappas jobbakompis hund som vi passar. Så det är ju egentligen inte min hund, men eftersom vi passar den minst fyra gånger i veckan så får jg ju träffa en hel del. Så det känns som min lilla vovve :D

Sandra - foto & vardag:

skriven

Svar: Tack vad snällt, hoppas du får en bra dag! :)

Marika:

skriven

Äter han concerta? Isåfall, bör han sluta och byta till en annan! Jag vart exakt likadan som du beskriver..

Svar: anfetamin eller nåt sånt.. men det är sjukt starkt och han har tappat all matlust och kan inte sova men det bättrar sig nog snart :)
Nicole

rebecca:

skriven

Finns inget värre än när vänner mår dåligt! :(

Svar: Svar: jo.. när vänner mår dåligt och de inte kan säga varför är värre för då vet man inte hur man får de på bra humör.. :(
Nicole

POOS:

skriven

Det är riktigt jobbigt när folk pratar om någonting och skämtar om saker som hänt en som inte alls vart kul.
Det är jättejobbigt och gör så jävla ont :(

Svar: svar: ja verkligen.. jag satt med några tjejer i klassen som pratade lite halvt illa om folk med grova ätstörningar och det var jag för lite mer än ett år sen så det var riktigt jobbigt att höra.. :/
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar