Bird Owl

this is how I role!

Kom på idag att vi ska ha läst ut en bok till imorgon och eftersom jag bara ligger i början så insåg jag att varför inte se filmen istället? :)
 
så det gjorde jag och nu kan jag skriva en ressensition eller vad vi nu ska få göra imorn.. men bara för att så ska jga skumma igenom boken idag bara för att se till satt jag inte missar något som inte fanns med ;)
je det blir väl min kväll.. 
 
Sen så har äntligen min panik lagt sig också från att jag får ett samtal från älsklingen som säger att vår kompis är försvunnen och inte går att nå på mobil..
 
hon har inte hört av sig sen i eftermiddags och nu började folk oroa sig om vad hon är och när man bara får höra ''hon är frösvunnen'' mår man inte bra som människa!! 
 
men hon har hört av sig nu! pjuu lättnad:)
 
hur har ni själva haft det? :P
 
jag ser lite störd ut på bilden men det var iallafall måndagens outfit :P
linne- H&M
byxor-Cubus
kofta- Abercroumbie 
 
puss och kram :)

Kommentarer:

♫♪ sandra T:

skriven

fint!

Svar: Sv: tack gumman :)
Nicole

Therese:

skriven

Haha tack ^^

Allt bra med dig idag då? Kram

Svar: Sv: ja allt är bra hur är det själv? :)
Nicole

viktoria:

skriven

sv: åh tack sötis :)

vilken fin bild!

Svar: Sv: tack du är också fin :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar