Bird Owl

OSU!

tränat så att knogarna blöder! bara kämpa på nu in i det sista innan gradering! i vanliga fall kör jag 2-3 pass i veckan men bara hitttills har jag kört 3 st och imorn och söndags passet är klar! 
 
jag känner mig sämre och sämre för att jag alltid hittar nåt jag inte lyckas så bra med men jag har fått sjukt mycket beröm vilket man inte brukar så antar att den tekninken funkar för mig! :) (för dom som inte vet ås går jag på karate)
 
det här är skaparen till hela KYOKUSHIN!! respekt!
 
och en liten fräckis satt du sover gott ikväll ;)
 
Vad är det för skillnad på att suga kuk och äta kebab?
Du kan välja bort den vita såsen till kebaben.
 

Kommentarer:

sussi:

skriven

haha...
bästa fredags fräckisen :P *fniss*

Svar: SV: ja alla sexististiska historier är kul :P
Nicole

Matilda:

skriven

gud vad fin blogg du skrapat ihop!!!

kram

Svar: Sv: tack den är ny fixad :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar