Bird Owl

Jag trodde inte att det skulle bli så här..

Jag borde väl ha insätt från början att det skulle sluta med att jag kände såhär.. Men jag ska kämpa vidare! Många händelser kan fortfarande tynga mig men jag står på mig. Inget kan dra ner mig på botten igen.
 
Jag har vänner, jag har familj, jag har massor som älskar mig att vända mig till!<3
Idag har varit en super kul dag :) vi hade studiedag som faktiskt innebar att man skulle åka till ksolan och plugga. så nu är allla läxor gjorda! eller inte.. men lite saker är gjort och en uppgift som ska framföras i grupp är nästan grupp. Det saknas en persons arbete för han svek genom att inte komma... men så är det ibland.
 

Kommentarer:

Sara:

skriven

Sv ja visst är den det :) vad görs?:)

Svar: Sv: jag sitter och myser med godis och plugger ;) du själv då? :)
Nicole

Linnea:

skriven

SV: Jag tycker att fågeln e fin men när det bara e texten känns det sjukt onödigt!

Svar: Sv: ja fågeln ska vara där för att priset ska vara värt!
Nicole

Malva Nyström:

skriven

- Tacktack! :D I will

Svar: Sv: så lite så:)
Nicole

Therese:

skriven

Tjoho!
Hittar du på ikväll då? :)

Svar: Svar: myser med godis själv då? :)
Nicole

Larose:

skriven

Tack!

Svar: så lite så :)
Nicole

Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: yes :D

Charoline:

skriven

Svar: Haha, jo det förstår jag! ;)

Svar: Sv: va bra då :)
Nicole

Sara :

skriven

Vad bra att få lite skolarbeten undan! :)

Svar: TAck, vad roligt att du tyckte om mitt utseende på halloween! :D Kram!

Svar: Svar: Ja men ni var ju jätte fint sminkade :)
Nicole

Fannie:

skriven

Jag med! så himla bra :D

mickis:

skriven

sv: Tack detsamma!:), allt bra? :D

Svar: Sv: ja till och från är humöret på topp :)
Nicole

EMMAS!:

skriven

fin blogg :D vill du göra ett bloglovin byte?:))

Svar: Sv: tack ja jag gör gärna ett byte :) säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag det samma :)
Nicole

Becka [fotoblogg]:

skriven

Så underbar header du har!

Svar: Sv: åh tack vad glad jag blir :)
Nicole

EMMAS!:

skriven

nr 8 följer jag dig som :D

Svar: Sv: oj jag blev 1304 :P
hur har du fått så många? :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar