Bird Owl

5 saker ni inte visste om mig!

                                              
1. Jag går i sömnen.
2. Jag älskar skräckfilmer fast jag får hemska mardrömmar och det har gjort att jag är mörkrädd.
3. Jag har räddat min bästa vän från att drunkna.
4. Jag föredrar string framför ''mamma trosor'' för de är snyggare, bekvämare och man ser inte nån ful kant i tajta byxor.
5. Min största rädsla är blod. Mest för att när jag ser någon blöda (mycket inte skrapsår) så tänker jag mig hur ont det skulle kunna göra och föreställer mig smärtan.

Kommentarer:

Hanna:

skriven

Sv: ja visst är dom små spökena söta :)

Svar: Ja jätte :)
Nicole

Aili:

skriven

Roligt att läsa! :)

Svar: haha tack det var lite svårt att komma på saker som man kunde avslöja men jag funderar på att ha en frågestund så att man kan fråga vad som helst ;) bra/dåligt?
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar