Bird Owl

Kommentarer:

elin stridh:

skriven

Vill du göra ett bloglovinbyte med mig? (:

Svar: Sv: Visst säg till när du lagt till mig och vilken siffra du blev så gör jag detsamma :)
Nicole

Marika:

skriven

Sluta vara söt med mina klubbor, blir ledsen ju.

Svar: sv: om du smugglar ner klubbor i min väska få du skylla dig själv ^^
Nicole

DIANA ÖSTERBERG:

skriven

sv, hahaha! ;)

Tina:

skriven

Gott med klubba =P är typ sällan jag äter det :P

Svar: Sv: hur kan man inte äta klubba ofta? :/
Nicole

j u l i a:

skriven

SV; Nämen åh tack, vad glad jag blir :D

elin stridh:

skriven

följer dig nu din tur :D

Svar: förljer dig också nu :)
Nicole

elin stridh:

skriven

underbat!
VINN SOLSIDAN SPELET! AVSLUTAS 28/12 <3

http://eelin.se/2012/december/vinn-solsidan-spelet.html#comment

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar