Bird Owl

så barnsligt..

Jag stod bara upp för mig själv, eller snarare min pojkvän stod upp för mig när han tyckte det gått för långt och snubben vägrade sluta. Det ända sättet som fanns kvar var att hänga ut honom så att han skäms, för det är klart han slutar då.. sen ber ni om bevis och får lite och då ska ni hålla på att anmäla bilden. Så jävla barnsligt efter som ni ändå inte kommer igenom med det då jag faktiskt inte gjort något olagligt :P
 
tänk er för, visst ni vill skydda er kompis och stå upp för honom trots att ni får bevis efter bevis som visar att det är sant men era försök att kränka mig har gett mig tillgång att anmäla er alla för trakasseri inklusive han som det handlar om..
 
visst att du vill skydda din kompis så att ingen blir arg på dig men om du är gillad av alla oavsätt hur olika de är så har du aldrig stått upp för dig själv utan bara hållt med. vill du inte hellre ha ''äkta'' vänner?

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar