Bird Owl

Nyårslöfte

Varje år sätter miljarder människor orimliga löften på vad de ska uppnå eller undvika hela det nya året. 

Jag har aldrig brytt mig om det men i år har jag faktiskt satt två som kommer att kunna hållas så länge jag har den mental styrkan till det. 

Det ena är att inte låta gamla sorger från skitsnack och liknande ligga kvar. Den enda sorgen jag kommer att ta vidare det här året är hur saker inte alls gör sig lycklig trots att du tillslut fick som du ville på någon annans bekostnad. 

Sen det andra som kommer vara det svåraste är ett som endast jag kan påverka, jag kommer inte kunna komma undan lätt eller fly situationer i år. För löftet jag gjort till mig själv och min dotter gör det omöjligt. 

2016 kommer vara året jag blir självständig! 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar