Bird Owl

Dis gurl

Jag tycker om att skriva upp roliga saker som folk sagt och nu hittade jag dessa saker som en kompis sagt. 

Emilia är en fruktansvärt off brud som har en massa dumt att säga.. Här är bara några grejer hon sagt.. 


Emilia "Jag skulle kalla dina relationer för samhällstjänst.

Du är bara med en massa killar som inte ens nästan når upp till din nivå, du förlorar och de vinner.. Det är som att jobba gratis." 

När man inte har något att säga så ska man inte säga något alls men då säger Millan sånt här istället.. ^^ 

Har en massa andra kul saker hon sagt men då kommer jag få skit för att jag skriver ut det eftersom folk läser här för att hitta saker att hata på (nolifers). 

God morgon denna måndag som börjar lika dant som helgen började, work work work 💤



Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar