Bird Owl

Kommentarer:

Amanda [SPONTAN]:

skriven

Fina grejer :)

Svar: Svar: jag älskar skorna
Nicole

PINKPIERCINGS.se:

skriven

svar: Åh tack så mkt :D Mitt hår är typ det jag är mest nojig över när det gäller mitt utseende, jag vill ha långt och fint hår, fast jag har jäkligt tunt hår :/

Svar: Svar: det ser verkligen inte tunt ut och jag tycker det är skit snyggt! :)
Nicole

Sanna Widman:

skriven

Vilka fina! :)

SVAR:
Tack :)

Svar: Svar: tack :)
Nicole

Sanna Preifelt:

skriven

Mums vad snygga grejer!

Svar: Svar: tack :)
Nicole

milina.blogg.se:

skriven

Snyggt! :)
- ja det är därför :)

Svar: Svar: tack, du är skit snygg!
Nicole

extravaganzaa.blogg.se:

skriven

Snygga kläder där. Är så sugen på att shoppa sommarkläder nu ju :)

Svar: Svar: jag jag längtar tills alla färgglada kollektioner kommer ut !
Nicole

Elin:

skriven

åh fin väska :D
sv: hehe ja älskar semlor :)!

Svar: Svar: semlor är som att äta på moln :D
Nicole

Felicia:

skriven

Gud vilka snygga skor!! :D

Svar: Svar: åh jag älskar alla skor på Nelly
Nicole

♫♪ sandra - en musikblogg:

skriven

nice!

Madeleine Larsson:

skriven

Åh jag älskar byxorna och skorna!!

Svar: Svar: vita jeans är så snyggt!
Nicole

Sarah:

skriven

Tjusigt! :)

Stickan!:

skriven

Åh, älskar skorna :-)

Tack för din rara kommentar hos mig :-)
Du får ha en trevlig kväll!

anniepiie:

skriven

fina grejer dedär!:) SV: hahaha Ja, ska bli intressant att se fortsättningen nästa vecka, hoppas man får se mer av killarna då i top model. :)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar