Bird Owl

EBS fular sig

Två veckor kvar av utbildningen blev jag av med min telefon, när jag väl ersatte den så var det så himla skönt att inte vara mobilberoende och kom helt enkelt inte igång med att blogga igen samt att jag inte hade några fina bilder att lägga upp till inläggen.

Vilket fall som helst. De två senaste veckorna av utbildningen var hektiska och jag känner att människor tar till sig av det jag skriver och inte går EBS utbildningen.

Alla elever tvekade på sina egna kunskapare och både slutade ta skolan seriöst och åkte hem.

Mycket möda gjorde att jag slutligen tog mitt diplom vilket jag inte trodde skulle hända. Vad som visade sig i mörkret var att lärarna inte vill ha så många som misslyckas då det ger dåligt rykte för skolan så de tittar mellan raderna när de rättar proven till de eleverna som faktist har visat engagemang.

De godkänner människor som inte egentligen hade klarat kursen vilket gör att jag inte ens känner mig stolt över mitt diplom.

Dock har diplomet ändå öppnat lite nya dörrar för mig men de kunde även öppnats på en miljon andra sätt.

Magic fountain show i Barcelona

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar