Bird Owl

Flygningen

Ett leende på läpparna kom naturligt så fort jag lärde mig att omvandla tankarna om problem. Se andra tolkningar och vinklar för att reda ut komplikationer som jag anser jobbiga för mig.

I vardagen har det hjälpt mig så extremt mycket förutom när det kommer till att flyga.

Det går inte att beskriva res febern jag får direkt när jag bokat min biljett. Då är det inte EBS själva flygningen jag är rädd för utan enbart komplikationerna som skulle kunna uppstå.
- Fel vid bokning så att jag faktiskt inte har någon biljett.
- Stoppad i tullen.
- Missar flyget.
- Tappat bort passet.

Och det jag löjligt nog är mest rädd för av allt.
- Går på fel flyg.

Det är mer eller mindre omöjligt att det händer och att jag ens skulle landa i något annat land än vad som är tänkt kan nog inte hända men jag är ändå fruktansvärt rädd för det.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker och jag får mentala sammanbrytningar flera gånger om dagen redan..

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar