Bird Owl

Bikini kroppen

Sen jag återvände till civilisationen här på Island så vände jag mig direkt till gymmet igen. Jag har känt mig så otroligt trött, kraftlös och hängig de första två månaderna här på island då det helt eneklt inte fanns tid att hinna med träning. Nu har det gått ca två veckor sen jag kom tillbaka till nyttig mat och träning och utan att bedöma min träning efter de resultaten jag fått så vill ajg lyfta fram hur mycket starkare jag känner mig både psykiskt och fysiskt. Hur skönt är det inte att gå och lägga sig på kvällen med trötta muskler? Eller att känna sig bortkopplad och avslappand i huvudet?
 
Det som framförallt fått mig att även satsa på motionen nu är för att röksuget minskar något enormt samt att jag har behövt att köra tills jag är helt slut i huvudet för att kunna släppa all denna ångest kring min nästa resa. 
 
När jag inte hade tillgång till gymmet så fanns det jsälvklart möjlighet att köra dessa övningar som fungerar hemma utan vikter men man har inte samma motivation helt enkelt som när man är aktiv. Nu tränar jag både innan och utan gymmet för jag känner att jag mår mycket bättre.
 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar