Bird Owl

Två månader

Jag kan knappt själv tro hur mycket mitt sett att se på saker har ändrats de här två månaderna. 

Idag är det prick 2 månader sen jag förlorade min dotter. Det har självklart varit en av de tyngre dagarna idag men tanken att jag egentligen skulle blivit mamma om två veckor känns så långt borta och utan att bli dömd nu så känns det skönt att jag ska kunna göra allt jag vill göra innan jag ska bli mamma. 

Dygden att kunna värdera folks åsikter för att deras negativa prat inte ska kunna nå dig är något jag kommit långt med efter den här upplevelsen. Varför ska någon som inte känner dig kunna såra dig? 

Att värdera vad du ska ta åt dig och inte samt att låta onödigheter rinna av dig är viktigt för att kunna vara glad i vardagen. Det enda som drar ner mitt humör lite nu är när någon sitter på min favorit plats på bussen när det finns massa platser lediga, det är ju min plats! 



Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar