Bird Owl

Hans egna medicin

En vis person hjälpte mig att finna styrka i mig själv. Han bad och övertalade mig att aldrig ge en person mer än en chans. Handlingar och ord kommer ut på ett visst sätt av en anledningen och om en människa inte kan stå för vad hen gör i både drabbade situationer och ej så är det en svag individ som du inte vill bli inblandad med. Det är en person som livnär sig på att suga upp din energi och din styrka. 

Jag har för vana att ge människor för många chanser och förlåta för lätt. Han hjälpte mig att inte känna någon skuld i att dömma misstag. 

Samma person håller nu på och ber om en chans att få träffa mig i hopp om förlåtelse från min sida efter att han tryckt på alla mina svaga punkter och kallat mig vid skällsord han ångrar. 

Smakar din egna medicin bra?




Kommentarer:

Anonym:

skriven

Äru singel ?

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar