Bird Owl

Ebba

Igår var det exakt fem år sen du flög vidare. 

Ljudet av när min pappa väckte mig på morgonen med orden "Igår blev Ebba en ängel" ekar fortfarande i huvudet. 

Jag hade verkligen ingen aning om vad de orden betydde för de var så svårt att förstå att det skulle bli så. 

Från att vi var små har jag alltid sett upp till dig, inte bara för att du var längre utan för att du hade sådana ambitioner och var inspirerande för alla i din omgivning. Du gav mig viljan att lyckas redan från att vi var små. Du försökte lära mig gå redan när du var 1 trots att jag bara var en liten grodd på någon månad son knappt kunde sitta upp. 

Vi växte upp tillsammans och vi skulle fortsatt att växa upp tillsammans. 

Nu kan jag inte längre se upp till dig mer än bildligt i och med att du är i himlen med min dotter nu. 

Jag ska leva för er, allt jag lyckats med är på grund av att jag måste göra dig stolt! Genom mig får du begå alla misstag och känna all lycka när jag väl lyckas. 

Jag älskar dig bästa vän 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar