Bird Owl

Detox

Nu när det psykiska välmåendet är på topp så är det dags att förbättra det fysiska. 

Jag kommer börja med en av mina favoriter "detox faster" som innehåller ett kost schema med tider och mängder av den energin jag får tillföra mig själv. 

Detta är allt jag kommer få äta under 5 dagars tid och eftersom det jag kommer sukta efter mest något att tugga på så känner jag att det inte finns någon bättre tajming att ge ett nytt seriöst försök på att sluta röka. 

Under de kommande dagarna kommer jag inte ha mycket energi vilket leder till att jag endast tänker konditions träna och inte styrketräna så mycket. 

Efter dessa fem dagar tänker jag äta lchf igen eftersom det är vad min kropp mår bäst av då jag har svårt att bryta ner kolhydrater i form av pasta, bröd, potatis och ris. Sen har även jag och en kompis en pakt att inte dricka förrän den 26 mars igen. 

SOMMAR 2016 😅


Kommentarer:

Sara:

skriven

Haha yey så grymma!! Skönt att ha med sig någon 😍 Bara kämpa!

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar