Bird Owl

Uppskatta att vara ensam

Med allt hektisk skit som hänt mig den senaste månaden så har det bästa för mig egentligen varit att vara själv. Det är dock då tankarna rullar och tårarna kommer så därför har jag helt och hållit undvikit att vara själv fram tills den senaste veckan då jag faktiskt ägnat några tankar till att bearbeta min situation. 

Jag inser nu att även om allt negativt i mitt liv skulle försvinna så skulle jag ändå inte vara lycklig. Jag skulle fortfarande vara helt tom på insidan. Ingenting i mig fungerar som det ska för tillfället både på grund utav sorg och näringsbrist. 

Det finns vissa människor som jsg verkligen önskat att de handlar annorlunda för nu står jag här. Med alla svar framför mig till alla frågor vi ställt oss och gjort det vi trott varit bäst. Samt hur det skulle ha fortsatt alla gånger vi gett upp. 

Mänskligheten har blivit alldeles för lat.


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar