Bird Owl

Skuld

Jag har i två dagar känt mig så otroligt skyldig över att mitt ex har fått höra massa skitsnack trots att det är hans bästa "vän" som sagt grejer. 

Jag skulle inte själv mått så bra av att höra allt jag tydligen "gjort". Men idag slutade jag faktiskt att bry mig, jag blev påmind av en tjej hur jag hade känt mig efter vi gjort slut. Inte med tanke på sorg då utan att jag kände mig värdelös. Nu när hon tog upp det så kom jag på hur mycket jag har försökt att undvika/lösa det enda problemet vi hade i hela vårt föehållwnde, hur jag verkligen gav allt utan någon respons eller ansträngning från hans sida. Jag blev verkligen påmind om hur värdelös jag hade känt mig under den första tiden och nu bryr jag mig faktist inte alls om hur han mår längre. Vad jag kände sorg över var av äkta handlingar och vad han känner sorg för är för något hans "vän" spridit runt på.


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar