Bird Owl

Mitt liv

Nu när allt börjar bli som vanligt igen så känner jag mig förrådd av alla som faktiskt har ljugit för mig rakt upp i ansiktet innan jag mindes dem. Vad hade de väntat sig?

De visste att minnet skulle komma tillbaka så varför ljuga för mig när jag ändå kommer få reda på sanningen sen?

Har dock fått en helt ny syn på alla mina vänner, nu vet jag exakt hur folk ser på mig för de har de berättat när jag skulle hitta tillbaka. 

Jag förstår nu hur lätt det är att lita på folk, allt jag hade att gå på var att de sa att vi var bra vänner och sen trodde jag på vad de sa. Nu förstår jag hur lätt det måste vara att tro på allt annat skit snack som man hör.

Det bästa med det här är att jag nu förstår hur mycket som kanske inte är sant och därför kommer jag inte babbla lika mycket och inte heller tro på det. 

Önskar bara folk kan ta efter mitt exempel. Syftar framför allt på mitt ex som fått höra om alla dessa saker jag har "gjort" innan jag ens själv fick höra det. 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar