Bird Owl

Kärlek

Fram tills för cirka en månad sen så var jag med en jätte fin kille. Dock så gick tankarna väldigt mycket fram och tillbaka om jag verkligen älskade honom. Inte minst när vi var i Turkiet tillsammans så tittade jag honom i ögonen och frågade mig själv "Vill jag vara mer honom eller bara vara med någon?"

Resan i sig var fantastisk och vi hade jätte kul ihop, men sen när vi kom hem så jobbade vi om varandra och träffades max en gång i veckan. Det var nog lite det som slet på vårt förhållande också. 

Och ett tag efter det så bestämde vi oss för att göra slut. 

Nu ett tag efter känner jag att det var rätt för jag vet nu att jag inte hade så mycket känslor. Han var en fin kille men jag gav så mycket mer än vad jag fick tillbaka. Han visade ingen kärlek, ville inte hitta på saker och såg inte en ledsen ut när vi gjorde slut. 

Nu har jag dock fått höra att någon har gått och sagt att jag har gjort massa saker som jag inte ens gjort till hans vänner så att han har fått reda på det. 

Trots att vi inte pratat över huvudtaget kändes det som en fin gest att ta kontakt med honom och säga att vad han hört inte var sant. Fick direkt hårda ord mot mig och kände hans avsky mot mig. 

Han verkade tro på vad jag sa men verkar ändå hata mig något enormt trots att det här mestadels var hans beslut. Under hela vårt förhållande höjde han aldrig rösten och jag såg honom aldrig arg, men igår.. Det skrämmer mig att hans vänner tror att han kommer komma över mig fortfare genom att prata skit och få honom att hata mig.

Jag vet efter egna erfarenheter att det inte tillkommer något positivt med att kolla bak på ett förhållande med hat.

Nu har jag gjort vad jag kan, som vanligt är det inte tillräckligt.




Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar