Bird Owl

Solsken

Det svåraste med att lämna det förflutna i det förflutna är alla som vet om ditt gamla liv och konstant påminner dig om det. Jag stod vid ett vägval och valde mellan den enkla vägen och det rätta vägen. 

Jag valde efter flera års tid den rätta vägen, och de senaste veckorna har jag därför fått ta några riktigt tuffa beslut för att sluta stampa på samma ställe. 

En stor del av mitt umgänge har därför fåtts bytas ut och till en början kändes det bara helt fel och fullkomligt ensamt. Jag började tvivla på mitt val men lät dagarna gå. Det kändes som jag fallit från toppen ner till botten. 

Men nu känner jag att jag aldrig mått bättre. De i min närhet är lojala och ärliga. Jag har lärt mig att uppskatta saker som jag inte alla brydde mig om. 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar