Bird Owl

Lätt påverkad

Jag har nu kommit till insikt med att lyssnar för mycket på folk som står mig nära. En person som jag stod nära under flera års tid litade jag på blint nästan utan att ifrågasätta. För ett tag sen började jag känna att det hon sa inte verkade trovärdigt. Jag ifrågasatte och det visade sig att jag hade rätt. Det hon sa till mig var inte sant. 

Hon blev arg för att jag ifrågasatte henne trots att det visade sig att jag hade rätt och nu umgås vi inte längre på hennes initiativ. Känns ändå bra med tanke på att jag efter alla dessa år inte kan lita på henne. 

Men nj till der jobbiga i hela situationen, jag har haft extremt många onödiga bråk med en person som jag även pratat mycket skit om pga av den här personen. Mestadels om saker som den här tjejen har påstått sagts och gjorts. Jag vet inte vad som är sant och inte längre men jag hoppats på att karma snart tar ut sin rätt på denna tjej för hon har sabbat min vänskap till en annan person genom att ha ljugit för mig som i sin tur ledde till att ett av mina förhållanden inte höll. 

Bryr mig inte om det där längre förutom det faktum att jag nu vet att jag falskt anklagat en tidigare vän för att jag litade på henne.


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar