Bird Owl

Börja om

Jag är inte rädd för att börja om från början om det är vad som känns rätt, och jag är inte heller rädd för att släppa taget. 

Att träffa någon ny är inte svårt
Att få någon att falla för en är inte svårt 
Att själv bli kär är inte heller svårt 

Men det som är svårt är att hitta någon man trivs med, har kul med och som framförallt är beredd att ge lika mycket som en själv för att man vill samma sak. 

Du ska aldrig ändra på en person för det är personen du träffade som du föll för. 

Det viktigaste för att hålla är att du inte känner att du ger mer än din partner och inte heller att du får dåligt samvete för att du ger för lite. 

Det är det som är svårt att hitta. Iallafall för mig. 

Jag en förmåga att kasta mig in i relationer innan alla kort ens ligger på bordet. 

Jag måste lära mig att vänta och få saker att hända mer naturligt igen. Jag har inte bråttom någonstans och för tillfället är jag på en lycklig plats.


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar