Bird Owl

Bestie

De här fyra dagarna har varit helt fantastiska. Jag har fått spendera så mycket förlorad tid med en av mina barndomsvänner som jag sorgligt nog gled ifrån under gymnasiet då vi helt ärligt inte har något gemensamt. 

Men nu när vi båda mognat och hittat tillbaka så känner jag att det spelar ingen roll att vi är helt olika för vi kan ändå ha kul och prata. 

Ni vet när man inte vågar berätta en sak förrän flera år senare när man inte längre skäms för saker? 

Det visade sig att det inte bara var jag som sett upp till Emelie när vi var mindre utan hon såg i hemlighet upp till mig också. Det man inte har vill man ha och vise versa. 

Vi lever våra liv åt helt olika håll men kommer en vacker dag ändå nå samma mål. 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar