Bird Owl

+&-

Bergochdalbane dag!

Var på lite dåligt humör för att jag fick lämna den varma sängen först imorse samt vara extremt tyst för att inte vecka honom.

Sova med någon är ändå de nätter jag sover bäst för då känner jag mig trygg. 

Helt ok pigg på jobbet men lite små nere över grejer skulle jag skriva mitt slutprov som jag acea!

Klar för produktion och tog hand om mina första kunder idag! 

Hade inte direkt lusten att dra hem när jag hade sånt flow så drog på AW, blev lite små lullig och påmind om att jag egentligen mår skit idag.. 

Vidare till stan för att slippa förklara tårarna kollade jag in lite black friday och tappade bort min lur.. 

Snipp snapp slut så var denna saga slut.. Wtf

Även dagen som min dotter slutade kämpa



Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar