Bird Owl

Kryssningen

Jag tänker inte ljuga och säga att hela kryssningen var skit för det var den verkligen inte, men det var trots allt på kryssningen det hände. 

Jag och klaudia hade kul på kryssningen tillsammans och pratade med både den ena och den andre. 

På lördagen när vi satt i baren blev jag törstig och gick upp till rummet för att dricka vatten. På vägen dit mötte jag en kille som jag pratat med tidigare. Han gick med mig in i hytten (utan att jag bjöd in honom) och sa att han också ville ha vatten. 

När jag skulle ut igen drog han tag i mig och puttade ner mig i sängen.
Jag blev helt paff och trodde att han drev med mig men sen höll han fast mitt ansikte och försökte kyssa mig. Jag slog honom mot ansiktet och då tog han tag i mina händer. 

Jag kom inte loss.

Jag vred och sprattlade med benen för att komma ur hans grepp och skrek att jag inte ville.

När jag inte hade någon kraft kvar gav hela min kropp bara upp. Han drog upp min klänning och började fingra mig. Jag låg helt tyst och kollade in i väggen medan det rann tårar ner för mina kinder. 

Sen knackade det på dörren. 

Han satte sig upp på sängen och jag nästan sprang mot dörren ihop om att det skulle vara klaudia. Utanför dörren stod killens kompis som tittade in mot oss och stängde direkt dörren. 

Killen i rummet började gråta. Han bad om ursäkt och sa att han inte visste vad han höll på med. Jag sa att jag förlät honom för att kunna gå därifrån så fort som möjligt. Men jag kom aldrig längre än korridoren för han och hans kompis turades om att vägra lämna min hytt och jag ville inte lämna de där inne. Under flera timmar försökte jag få ut dom och bli av med dom. 

Fortsättning i nästa inlägg

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar