Bird Owl

Rent samvete

De som känner att de kan ta åt sig, gör det. Det här ska vara ett av de svåraste stegen i min lära. 

Jag kommer be om ursäkt, till vänner, familj och andra. 

Jag ber om ursäkt för mina handlingar som jag utförde under min osäkra period. För de olika känslorna som jag kände, ilskan, sorgen och hatet. 

Jag var inte medveten om att mina handlingar skulle påverka andras välmående. 

Förlåt för alla som jag lät ta smällen när sanningen är att jag inte hade någon aning om vad jag sysslade med. 

Om någon känner att de vill ha en personlig ursäkt så är det bara att ringa eller smsa för jag är medveten om att jag gjort fel och onödiga handlingar. 

Jag skriver inte det här för att rena mitt samvete eller för att bli förlåten, jag skriver det enbart för att ni ska veta att jag är medveten om att jag gjort fel i mitt förflutna. 




Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar