Bird Owl

Överblivna pusselbiten

Det fanns en liten del som så många gånger höll på att få mig att hamna i gamla vanor igen. Han visste för mycket och fick mitt gamla liv som jag så många gånger funnit styrkan att lämna att verka bättre än vad jag har nu. Någonstans känns det skönt att den sista överblivna pusselbiten i mitt liv inte längre kan ta sig in i bilden och förstöra för mig. Inga mer fel steg och frestelser utan från och med nu är de ända ändringarna jag gör i min vardag till det bättre. Det märks tydligt hur min familj är stolta över de framsteg jag gjort den senaste månaden och vi kommer mycket bättre överens. 


Kommentarer:

Sara Ekman:

skriven

Skönt! :)

Svar: Ja det är verkligen jätte skönt :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar