Bird Owl

Kokar i huvudet på mig

Igår kändes det som att mitt huvud streamde upp massa minnen som om hela mitt liv vore en film. Alldeles för mycket för att ta in allt på en gång så är helt slut. Vissa händelser kommer bara upp som en bild och då försöker jsg koncentrera mig mer på det för att minnas var det ögonblicket är ifrån, men så fort jag konverterar mig så kommer det nya saker. Allt känns så himla oklart för tillfället då jag bara ser saker flasha förbi utan någon förklaring. 

Antar att när det här lugnar sig så kan jsg nog börja lappa ihop mina minnen och vad jag lärt mig. Men som tur är så är det ända dåliga som kommit upp krocken. Så inga bråk eller fd pojkvänner och vänner, ja i princip onödig information har drabbat mig i alla fall! 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar