Bird Owl

Intresse

Jag vet inte varför folk fortfarande går in här och läser när jag inte bloggat på månader men det gav mig lite driv att börja blogga igen. 

För tillfället är allt ganska oklart. Har lagt ner så extremt mycket av den här sommaren på att hålla mig nyttig och träna eftersom jag satsade på GMU nu till hösten. Testerna på mönstringen gav bra resultat och det märktes att jag ansträngt mig för att klara dom. Sedan kom det till psykolog testet som gick bra ändan till slutet. De kollar upp alla sökande hos polisen då man inte får vara dömd för något och då hade de hittat anmälan om våldtäkten. 

På grund utav att jag blivit våldtagen anser de mig olämplig att sättas i en situation med ca 40 män som jag inte känner för jag borde vara "osäker" och "obekväm" runt män. 

Jag försökte vända på det med att det här har fått mig att växa och mogna som person då jag nu förstår att fara inte endast finns på tv. Men hon köpte det inte och därför kuggade jag. 

Har för tillfället ingen aning om jag jag vill bli eller göra men antar att något nytt och intressant kommer upp som alltid. Bara extremt besviken på hur något jag inte är ansvarig för ska påverka mitt livsval om att bli militär. 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar