Bird Owl

Bilkrock

Igår när jag skulle ta mig hel från stuvsta och ta mig upp på en motorled så tog inte bromsen. Som tur är vejde kvinnan i bilen bredvid mig så att jag bara slog i fronten med min bil när jag egentligen skulle fått hela hennes front in i förarsidan. Hade hon inte reagerat så fort så hade jag trolitvist inte levt just nu.

AirBagen utlöstes ej och jag slog i huvudet i ratten och svimmade. Jag fördes till sjukhuset i ambulans och spenderade natten på akuten med några älskar vänner som tog sig tiden att åka till mig igår. Jag har ont i hela huvudet, nacken och en bra bit ner i ryggen. Mina muskler är skadade och jag lider av minnesförlust.

Sakerna jag glömt är helt osammanhängande. Det jobbigaste är alla som skriver och ringer mig för att höra hur jag mår så minns jag inte ens vilka de är. 



Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar