Bird Owl

Trodde det var över

Trodde verkligen att det var klart, att allt var över och att det höll på att ta slut. Att livet var på väg mot att gå bra igen.

Kände efter min underbara kväll igår att idag skulle bli en bra dag. Det började iallafall bra. Har varit lyckligare än någonsin! Sjukt hur en person kan få en att må så bra.. 

Men sen kunde tyvärr inte dagen hålla sig bra, eftermiddagen var tvungen att bli rent utav hemsk för att komplettera dagen. 

Pulsen rusar fortfarande och kan inte göra annat än att må skit och känna mig stört paranoid. Varför ska sånt här hända? Inte bara mig utan alla? Det är rent utav hemskt att folk gör så mot andra varelser. Jag klarar verkligen inte mer av det här nu. Bra saker måste börja hända igen för nu är jag verkligen på botten. Eftermiddagen var inget jag någonsin vill uppleva igen. Vill bara glömma men då det är fortsättning på förra året så kommer de förträngda minnena tillbaka.. Jag klarar verkligen inte av det igen. Jag kan inte, jag är rädd

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar