Bird Owl

Oops

Den där absolut närmsta killkompisen som du kan prata om allt om, som du alltid kan ringa och som vet allt om dig. Han som alltid får dig på bättre humör och som alltid ringer dig om sina problem också. 

Fungerar lite som en extra hjärna när man försöker komma på sitt nästa move eller komma på en bra lösning.

Jag är så glad att jag har en honom för vi kompletterar varandra så bra och när min tjej hjärna inte tar mig längre så är det skönt med lite manliga åsikter även om man ibland tycker att han är stört gay.. 

Dock mitt problem,. Har nog låtit honom komma för nära alla gånger han funnits för mig. Vill inte förlora honom men känns som att han visar känslor som jag varken kan eller vill besvara. 

Varför är det alltid så? Att tjejer och killar inte kan förbli endast bara bästa vänner från bådats håll? 

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar