Bird Owl

Ego boost!

Gick in på carlings igår för att titta på en jacka som Sara hade köpt men slutade med att vi blev utbjudna på en krog av Enno som jobbade där.. Senare på kvällen mös vi alltså i gamla stan med lite bärs.

I väntan på att tiden skulle gå hann jag få choklad av tre främlingar för att de tyckte jag var så söt att jag påminde dom om choklad ^^

Och när vi väntade på tuben så kom två killar fram till mig och frågade om jag ville med dom ut på fest. Sjukt söta bägge två men hade redan andra planer.. 

De ville ha mitt nummer men kände att nä fan och sprang på tuben istället ^^ 

Har jag en skylt i pannan där det står att jag just blev singel eller vad? 

Tänker vänta med gos ett tag vilket fall och bara ha jävligt kul och inte bry mig om vad andra tycker.. Som vanligt typ men nu har jag ingen som klagar på mig hela tiden som en extra förälder så känner mig så fri!

Spenderad kvällen med personer som älskar mig för den jag är inte för den jag var :)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar