Bird Owl

10 timmar efter..

Nu har det alltså gott tio timmar efter operationen och den grövsta bedövningen har släppt,, nu får jag klarar mig på andra pillz som dock är för starka för mig så mår sjukt dåligt av dom.. 

Idag hos doktorn skulle jag ta alvedon innan operationen men eftersom man ska fasta 8 timmar innan fick jag inte dricka något..

Svalde dom som inget alls 
Kvinnliga läkaren: oj du är bra på att svälja!
Manliga läkare: hahahahaha kanske har tränat och tittar snett på mig...

Sjukt stelt ^^

Sen när jag skulle få klistermärkena så skulle en sitta över hjärtat en nedanför bröstet och en innanför bh:n en manlig läkare satte fast dom och kände inte att det blev stelt eftersom han är läkare men sen ska han göra allt knäppt genom att säga "oj nu blev det lite intimt"..

Dock var han sjukt snäll och tog bort mycket av min nervositet innan jag sövdes ner...

Han vad mig att tänka glada tankar precis innan för det skulle öka chansen att jag drömde om det sen..

Eftersom allt jag kunde tänka på var mat få jag inte hade fått äta så tänkte jag på bacon, det utvecklades till en nervös sång som jag sjöng fortare och fortare..


"Jag vill ha knapriga bacon med stekta ägg och krispig potatis, bacon, bacon, bacon" sista jag minns innan jag vaknade på uppviket var alltså den fina låten om och om igen ^^ 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar