Bird Owl

Bada en kille

Jag är en sån person som jag västligt lätt för att få känslor för folk och även någorlunda lätt att tappa känslor om jag bara vill.. Det är för att det bara är killar, killar som inte är speciella men som jag gör speciella för mig.

Och nu kommer det här låta jätte ego men skillnaden med mig och mina ex efter det har tagit slut.. Är att de försöker träffa nya direkt, och de försöker och försöker och får inga känslor för någon. Det är för att dom bara är pojkar men jag är inte bara en tjej. 

Jag sätter djupa spår hos alla speciellt de som en gång älskat mig. Jag väljer att låta det mesta bara rinna av mig för att inte kunna bli sårad senare medan jag sätter djupa spår så att ingen ska glömma mig. 

Du är redan fast hjärtat 


Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar