Bird Owl

makeup sex

jag är ledsen men efter en jobbig tid eller ett stort bråk med sin partner så finns det inget bättre än första gången efter det som man har sex igen. Jag får iallafall butterflies in my belly like the first time <3
 
Min natt var sömnlös men underbar så jag vet inte om det var bristen på sömn och den övertrötta känlsan som gjorde mig flummig idag eller om det fatkiskt var för att igår kväll var underbar! villket fall som heslt så kände jag mig extremt lycklig idag !
gammal, solbräns och busig bild ^^ ge mig sommar

Kommentarer:

Fröken Grön:

skriven

låter som du har haft det rätt gött. :D hihi

Sv: Tack, så mycket! :D Ja det får vi verkligen hoppas. ^^ Kramis!

Alina:

skriven

sv: Ja ibland så har hon det! :)

Angelica:

skriven

Sv:jaså har du?! Hehe det finns att köpa såna glasögon utan styrka så det kan du ju göra! ;)

Svar: Var köper man glasögon utan styrka? :)
Nicole

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar