Bird Owl

lilla hålan hemma

Jag bor i Tunglesta som är en liten håla som få utanför Haninge området ens känner till. Här luktar det weed i varje hus hörn och små ungarna sitter och puffar i konsumparken. Kiosken mitt emot skolan har stängts för att de åkte fast för att både sälja cigg och sprit till minderåriga. Men som alla ''langare'' så kommer de tillbaka och det öppnades i somras igen tror jag?
 
Min brorsa går i sjuan och går jämt dig och han älskar stället så man undrar ju hur de kommer sig?^^ 
 
Här har jag råkat ut för försök till
 
misshandel och blivit indragen i en skåpbil på väg hem från skolan i femma.
Det här är vad jag kallar hem!

Kommentarer:

Alina:

skriven

sv: Jag vet faktiskt inte vad jag får göra än :)

Kommentera här:


Nöje och Underhållning
Billigawebbhotell.net Personligt bloggar